Producte de la setmana

Producte de la setmana
Panel Seda Geisha, 90 Euros

frase de la setmana

Todo lo que somos es el resultado de lo que hemos pensado; está fundado en nuestros pensamientos y está hecho de nuestros pensamientos. Buddha

lunes, 29 de marzo de 2010


Llibres sobre el pensament!

Todo lo que somos es el resultado de lo que hemos pensado; está fundado en nuestros pensamientos y está hecho de nuestros pensamientos. Siddartha Gautama

Avui dilluns m’agradaria parlar de tres llibres molt bons.

El primer de tot, usted puede sanar su vida de Louis L.Hay, el segon, el Secreto, de Rhonda byrne, i el tercer ¿Quien se ha llevado mi queso? de Spencer Johnson.

El primer me’l vaig llegir després que una amiga me’l recomanés. Mai havia llegit cap llibre d’aquest tipus però vaig pensar: pot estar bé. Quina sorpresa va ser la meva al descobrir que aquest llibre “d’autoajuda” el que feia era injectar en la teva ment pensaments positius com a mètode per millorar el teu dia a dia.

El secret, et parla de la llei d’atracció, que recau en què tot el que la teva ment projecte té tendència a realitzar-se. Crec recordar que un llibre de Paulo Coelo parlava d’això (El alquimista???).

I ¿quien se ha llevado mi queso? parla d’una idea diferent però semblant. Parla del comportament de les persones vers els canvis de la vida. Si he de recomanar algun, sense dubte recomanaria aquest últim doncs és molt didàctic, molt primet (es llegeix en una tarda) i aprens molt sobre tu mateix.

Per què poso aquests tres llibres en un blog sobre Asia? Un dia un amic em va preguntar que perquè era budista. Jo li vaig contestar que no és que fos budista sinó que un dia em vaig adonar que bona part del que creia coincidia amb fonaments budistes. La frase que pronuncià buddha és un reflex del que la psicologia actual ens vol transmetre per superar la gran malaltia moderna occidental: la infelicitat.

Així doncs, i tal i com va dir el Dalai Lama quan el Lama d’un monestir de Barcelona li preguntà sobre la seva creació: No facis gent budista, fes homes de pau.

:)


0 comentarios:

Publicar un comentario

El teu comentari és benvingut!
Tu comentario es bienvenido!
Your comment is wellcome!